Waluty:
Polska

Dostawa towaru


1. Pytanie: Jakie płatności są akceptowane?

A: Możesz zapłacić za swoje produkty przez PayPal lub karty kredytowej lub Western Union Money Transfer. Jeśli klienci muszą kupić duże sumy towarów, zalecamy Western Union Money Transfer.

2. P: Jak długo trwa do wysyłki?

A: Czas przesyłki zależy od gdzie się znajduje i czy można zamówić produkt jest dostępny w magazynie. Powiadomimy Cię szacunkowy czas dostawy swojej pozycji. Jeśli pozycje w magazynie, dostarczymy je do Ciebie w ciągu 5-8 dni roboczych.

3 Q: Czy mogę wysyłać swoje rzeczy do innego adresu, ani mój adres rozliczeniowy?

A: Tak, można wysyłać elementy do różnych address.When wybrać odpowiedni północy produkty twarz i wymeldowania, można wypełnić odpowiedni adres wysyłki poprzez zachęty do informacji logowania.

4. P: Czy można śledzić paczkę w Internecie?

A: Tak, można śledzić swój pakiet online.Once wysyłamy pakiet się, wyślemy tropi do Ciebie. Numer śledzenia będą dostępne w 36 godzin.

5. P: Co należy zrobić, jeśli nie otrzymałem przesyłkę?

A: Dostawa trwa 6-11 dni na całym świecie. Numer śledzenia zostaną wysłane do Ciebie w ciągu 48 godzin, dzięki czemu można śledzić postęp swojego zamówienia online.Please odczekać do 5 dni na przedsiębiorstwo żeglugowe, aby zaktualizować informacje na ich website.Shipping jest gwarantowana.

6 P: Co należy zrobić, jeśli nie otrzymałem przesyłkę?

A: Zasada jest prosta, jeśli nie otrzyma przedmiot w ciągu miesiąca od kiedy został wysłany, będziemy całkowicie zwrócimy Ci płatności.

7Q: Jak zapewnić swoje produkty po skończeniu płatności?

A: W ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu płatności, wyślemy szczegółową listę, która jest w tym: numer zamówienia, czas płatności, śledzenie liczby wyraźnej, kwoty płatności, products'name zakupu i ilość, data ważności, prawdopodobnie dostarczyć czasu.

8. P: Jak mogę sprawdzić stan zamówienia?

A: Po wysłaniu tych produktów, otrzymasz numer przesyłki, dzięki której można sprawdzić swoje zamówienie online. Jesteśmy również na oku torby, aż dotrą do Ciebie.

9. P: Co należy zrobić, jeśli elementy zostały uszkodzone przy odbiorze?

A: Jeśli elementy zostały uszkodzone lub wadliwe przy odbiorze, prosimy o poinformowanie nas natychmiast, nasz przedstawiciel obsługi klienta będzie gotowy do dbać o swoje sprawy do końca.

10. P: Jak długo trzeba czekać na moje zamówienie do przetworzenia?

A: To zajmuje tylko 24-48 godzin do przetwarzania płatności, e-mail z potwierdzeniem odbioru zostaną wysłane do Ciebie po zamówienie zostało przyjęte.